Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται cookies απαραίτητα για τις βασικές λειτουργίες του δικτυακού μας τόπου, cookies στατιστικής ανάλυσης, όπως και cookies που μας βοηθούν να παρέχουμε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις σας.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιες κατηγορίες cookies θέλετε να αποδεχτείτε από την Διαχείριση επιλογών.
Αυξήστε τη ντοπαμίνη σας φυσικά | Samcos
Η Εταιρεία Brands Προϊόντα Blog Φαρμακεία Επικοινωνία
Αρχική / Blog / Αυξήστε τη ντοπαμίνη σας φυσικά


Αυξήστε τη ντοπαμίνη σας φυσικά.



Έχετε νιώσει ότι πέφτουν τα επίπεδα ενέργεια σας; Ότι μειώνεται ο ενθουσιαμός σας για πράγματα που σας ενθουσίαζαν παλαιότερα; Ότι σας λείπει ο ύπνος ενώ κοιμηθήκατε αρκετά;
Όλοι έχουμε μέρες καλές αλλά και κακές, με αλλαγές στη διάθεση, με κόπωση ή αδυναμία συγκέντρωσης. Τέτοιες εναλλαγές μπορεί να δηλώνουν χαμηλά επίπεδα ντοπαμίνης, του νευροδιαβιβαστή που μας κάνει να νιώθουμε καλά.

Τι είναι η ντοπαμίνη;

Η ντοπαμίνη παράγεται στον εγκέφαλο, απελευθερώνεται κατα τη διάρκεια των συνάψεων και μεταφέρει πληροφορίες μεταξύ των νευρώνων.
Είναι ένας νευροδιαβιβαστής που απελευθερώνεται σε ευχάριστες καταστάσεις, ενώ παράγοντες όπως η διατροφή, η ηλικία, ο κακός ύπνος, η έλλειψη άσκησης ή το άγχος μπορούν να προκαλέσουν μείωση των επιπέδων της στον οργανισμό.

Η ντοπαμίνη ορίζει το τρόπο που συμπεριφέρεται ένα άτομο, που απομνημονεύει και που μαθαίνει, διαμορφώνει τη προσωπικότητα του και το τρόπο και συμπεριφέρεται. Το συναίσθημα που λαμβάνει από την επιτυχία μιας πράξης λειτουργεί σαν κινητήριος δύναμη για να την επαναλλάβει ξανά και ξανά.
Η ντοπαμίνη επηρεάζει, επίσης, το σώμα και όχι μόνο τον εγκέφαλο. Οι ερευνητές έχουν βρει υποδοχείς της ντοπαμίνης μακρία από το κεντρικό νευρικό σύστημα, πράγμα που αποδεικνύει ότι ο νευροδιαβιβαστής αυτός επηρεάζει και τη ροή του αίματος.

Φυσικοί τρόπου να αυξήσετε θετικά τη ντοπαμίνη σας.

«Καταναλώστε» περισσότερη ντοπαμίνη. Ένας τρόπος να ενισχύσετε τα επίπεδα της ντοπαμίνης στο σώμα σας, είναι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε προδρομές ουσίες όπως οι πρωτεΐνες (πουλερικά, αυγά, γαλακτοκομικά, όσπρια) που περιέχουν μεγάλη ποσότητα τυροσίνης και φαινυλαλανίνης (δύο αμινοξέα που συμμετέχουν στη παραγωγή ντοπαμίνης).
Επιλέξτε τα σωστά θρεπτικά συστατικά. Προμηθευτείτε συμπληρώματα βιταμινών του συμπλέγματος B, κουρκουμίνης, μαγνησίου ή ιχθυελαίων. Είναι ουσίες που υποστηρίζουν τη παραγωγή και το μεταβολισμό της ντοπαμίνης, όπως και όλων των νευροδιαβιβαστών.
Βάλτε στη ζωή σας τα προβιοτικά. Φαίνεται μέσα από μελέτες ότι η καλή λειτουργία του εντέρου βοηθά στην αύξηση των επιπέδων ντοπαμίνης και να επηρεάζει θετικά τη διάθεση.
Κινηθείτε. Είτε λέγεται γιόγκα, είτε χορός, άρση βαρών ή τρέξιμο, οι μελέτες αποδεικνύουν ότι ακόμα και 10λεπτά έντονης άσκησης μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα ντοπαμίνης στον οργανισμό.
Κοιμηθείτε. Ο καλός ύπνος θα ευνοήσει ολόκληρο το σώμα σας αλλά και τα επίπεδα της ντοπαμίνης σας.
Βάλτε ρυθμό στη μέρας σας. Ακούστε μουσική. Η ακρόαση της αγαπημένης σας μουσικής προκαλεί ευχάριστα ερεθίσματα στον εγκέφαλο και αυξάνει την απελευθέρωση ντοπαμίνης.

Η ντοπαμίνη είναι νευροδιαβιβαστής ζωτικού χαρακτήρα. Είναι η δύναμη που σας παρακινεί να κάνεται πράγματα ευχάριστα για εσάς, να είστε συγκεντρωμένοι και να απολαμβάνετε στις στιγμές της ζωής.