Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται cookies απαραίτητα για τις βασικές λειτουργίες του δικτυακού μας τόπου, cookies στατιστικής ανάλυσης, όπως και cookies που μας βοηθούν να παρέχουμε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις σας.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιες κατηγορίες cookies θέλετε να αποδεχτείτε από την Διαχείριση επιλογών.
Λίμπιντο και ερωτική διάθεση | Samcos
Η Εταιρεία Brands Προϊόντα Blog Φαρμακεία Επικοινωνία
Αρχική / Blog / Λίμπιντο και ερωτική διάθεση


Λίμπιντο και ερωτική διάθεση



Η λίμπιντο προσδιορίζει την ερωτική διάθεση.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν τη λίμπιντο μπορεί να είναι εσωτερικοί ή εξωτερικοί και σχετίζονται με τα επίπεδα ορμονών στο σώμα, φαρμακευτικές αγωγές ή ακόμα και τις συνήθειες του ύπνου.

Υπάρχουν απόλυτα φυσικοί τρόποι που μπορείτε να βελτιώσετε τη λίμπιντο

1. Καταναλώστε συγκεκριμένα φρούτα/φαγητά ή σοκολάτα.
Φρούτα όπως τα σύκα, οι μπανάνες και τα αβοκάντο θεωρούνται αφροδισιακά. Περιέχουν θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα, που μπορούν να αυξήσουν τη ροή του αίματος, προωθώντας μια υγιή σεξουαλική ζωή. Η σοκολάτα ιστορικά αποτελεί σύμβολο ερωτικής επιθυμίας και βοηθά στην απελευθέρωση σεροτονίνης. Καθώς επίσης, καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά, βιταμίνες του συμπλέγματος Β που βοηθούν στις λειτουργίες του νευρικού συστήματος.
2. Δοκιμάστε αφεψήματα με διεγερτικά βότανα.
3. Ενισχύστε την αυτοπεποίθησή σας.

Ο τρόπος που βλέπει κανείς το σώμα του επηρεάζει την ερωτική διάθεση. Η τακτική άσκηση ενισχύει το καρδιακό σας βοηθώντας ταυτόχρονα τη σεξουαλική σας απόδοση και διατηρώντας τη καρδιάς σας «σε φόρμα».
4. Περιορίστε την πρόσληψη αλκοόλ.
Η κατανάλωση αλκοόλ ή το κάπνισμα μπορεί να επηρεάσει τη στυτική λειτουργία.
5. Μειώστε το άγχος σας.
Ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει τη λίμπιντο είναι το άγχος, καθώς αυξάνει τον καρδιακό παλμό και την αρτηριακή πίεση, καταστρέφοντας έτσι και την σεξουαλική επιθυμία αλλά και την απόδοση. Αποστασιοποιηθείτε απ’ ο,τι σας απασχολεί και επικοινωνήστε με τον/την σύντροφό σας.
6. Κοιμηθείτε καλά.
Η έλλειψη ύπνου σίγουρα μειώνει τη σεξουαλική επιθυμία. Πόσο μάλιστα αν έχει προηγηθεί μια μέρα απαιτητική, στην οποία έχει δοθεί προτεραιότητα σε άλλα άτομα και άλλες ανάγκες.
7. Χτίστε εμπιστοσύνη την/τον σύντροφό σας.
8. Συμβουλευτείτε έναν γιατρό.


Πάντα όμως, η επικοινωνία με το γιατρό μπορεί να φέρει τη λύση.
Είναι ο κατάλληλος άνθρωπος που μπορεί να εντοπίσει την αιτία και να προτείνει μια αντικειμενική λύση.