Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται cookies απαραίτητα για τις βασικές λειτουργίες του δικτυακού μας τόπου, cookies στατιστικής ανάλυσης, όπως και cookies που μας βοηθούν να παρέχουμε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις σας.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιες κατηγορίες cookies θέλετε να αποδεχτείτε από την Διαχείριση επιλογών.
Τα οφέλη της τακτικής σωματικής δραστηριότητας | Samcos
Η Εταιρεία Brands Προϊόντα Blog Φαρμακεία Επικοινωνία
Αρχική / Blog / Τα οφέλη της τακτικής σωματικής δραστηριότητας

Τα οφέλη της τακτικής σωματικής δραστηριότητας



Το όφελος της σωματικής άσκησης είναι μεγάλο για όλες τις ηλικίες, σε άνδρες και γυναίκες.
Αν θέλετε απλά να δώσετε μια ώθηση στο σώμα σας και στον οργανισμό σας, η καλύτερη λύση είναι να γυμναστείτε.
Η άθληση βοηθά στη διαχείριση του σωματικού σας βάρους. Συμβάλλει επίσης στη μείωση ή στη διατήρησή του στα φυσιολογικά επίπεδα. Η σωματική άσκηση συνδέεται με τη καύση λίπους.
Δεν είναι όμως απαραίτητο να γίνεται σε ένα γυμναστήριο ή σε ένα χώρο άθλησης αν αυτό δε ταιριάζει στους ρυθμούς της καθημερινότητά σας. Οποιαδήποτε άσκηση είναι καλύτερη από το καθόλου. Ενεργοποιηθείτε μέσα στη μέρα ανεβαίνοντας από τη σκάλες και όχι χρησιμοποιώντας το ασανσέρ. Βγείτε βόλτα με το κατοικίδιό σας στη γειτονιά ή το πάρκο, κάντε δουλειές στο σπίτι.
Το παν είναι να είστε συνεπείς.

Αν πάλι αυτό που σας απασχολεί περισσότερο είναι η καλή υγεία της καρδιάς, η άσκηση θα ανεβάσει τα επίπεδα της «καλής» χοληστερίνης και θα μειώσει τα τριγλυκερίδια. Η τακτική άσκηση βοηθά ακόμα, στην πρόληψη εγκεφαλικών επεισοδίων, του διαβήτη τύπου 2 και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
Ξεκινήστε τρέξιμο, περπάτημα, κολύμπι ή ποδηλασία και μέσα στην εβδομάδα ορίστε δύο μέρες για ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Οι οργανισμοί υγείας προτείνουν 150 λεπτά μέτριας άσκησης ή 75 λεπτα έντονης αεροβικής δραστηριότητας ή συνδιασμό αυτών, διασκορπισμένα μέσα στις 7 μέρες της εβδομάδας.

Η άσκηση και η σωματική δραστηριότητα θα σας κάνουν να νιώσετε σίγουρα «ανεβασμένοι».



METABOLIN-2
Όταν η κακή διατροφή και ο σύγχρονος τρόπος ζωής «μπλοκάρουν» τον μεταβολισμό.

Aριθμός Γνωστοποίησης Ε.Ο.Φ.: 47952/30/04/2018



METABOLIN-1
Όταν ο σύγχρονος τρόπος ζωής επιβαρύνει τον οργανισμό.

Aριθμός Γνωστοποίησης Ε.Ο.Φ.: 47955/30/04/2018



CHOLESTEN
Για τη διατήρηση της χοληστερίνης σε φυσιολογικά επίπεδα.*

Aριθμός Γνωστοποίησης Ε.Ο.Φ.: 47957/30/04/2018